UNDERBAR HELG

Hej bloggen! Siri här.

Shit, jag har hunnit städa toaletten, dukat bordet (faktiskt jäättelyxigt) eftersom vi ska få gäster nu, snart. Sen har jag fixat salladskålen å fixat till mig! Allt det där på mindre än en halvtimme! Nu sitter jag bara å väntar på att gästerna ska komma. Jag är hungrig. :)

Igår åkte Wilma hem vid halv 10. Efter hon hade dragit kom älsklingen.
Vi var inne på datorn ett tag sen tittade vi på en film, Hostage(Gisslan) hette den, med Bruce Willis.

Jag hade sett den en gång innan, tyckte den var rätt okej, faktiskt. Brussan är ju en skicklig skådespelare!

Jonathan sov över. Vi kom upp ur sängen vid.. 12. Så fixade vi oss något att äta. Efter det gjorde vi inte så mycket mer än att titta på TV. Sen var det dags för honom att gå hem, jag följde honom en liten bit. 

Det har varit en väldigt mysig helg, alltså. 

Jag har fortfarande inte hittat min USB-sladd, så det blir inga bilder för min del. FATTAR INTE VART DEN KAN HA TAGIT VÄGEN! JAG BLIR GALEN! Wilma kanske kommer med lite roliga bilder, som hon har tagit. Laddar hon upp fula bilder på mig så får jag hoppas att jag hinner logga in å ta bort innan ni hinner ser! :O

Hoppas ni också haft en bra helg! Kraaam.
//Siri


PS. VAD VAR DET JAG JUST SA??? WILMA LA UPP FULA BILDER PÅ MIG: ( Men bara för att det var hennes första inlägg så ska jag vara snäll å låta bilderna vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0