TANTWILMA

Hejsan svejsan!
TantWilma tjatade på mig tidigare idag, att jag skulle skriva i bloggen. Nu är hon på en insparksfest, hoppas hon har kul!

Men jag har inte så mycket att komma med ikväll. Jag sitter å läser på min spanska läxa. Ja, läxor, det är det bästa jag vet, nästan, elr kanske inte. Jag skulle kunna sätta mig vid tvn å kolla på idol men då skulle jag nog inte få något gjort. Så jag valde att sitta här i mitt rum, idol kan vänta.. hinner ju inte se så mycket nu.


MEN!
Nu hamnade jag i vardagsrummet iaf! Lovisa skrev till mig nyss, på msn. Hon sa att Julias pappa var på idol, såklart sprang jag så fort jag kunde till tvn. Men nääe, han var bara lik..



Jag tycker det börjar bli så kallt ute nu. Ibland när man är ute på kvällarna så känner jag lukten av VINTER! Så knasigt är det. Men det innebär ju då att det snart är dags att kolla lite varmare jacka än vad jag har nu.
Så hamnade jag inne på H&M hemsidan å hittade denna jacka. Jag tyckte den var rätt söt, vad tycker ni? Endast 299:-
Tänkte att jag kunde gå förbi där å kolla när jag har fått mina pengar. :)


Nu ska jag fortsätta plugga, iaf lite.. (å kolla på Kändisdjungeln) (A)
Hej då, sunshines.
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS♥
//Mook

 


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Tack så mycket! Ja, jag ha haft en jättebra dag! Hur har din dag varit?

2009-09-16 @ 22:41:02
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0