R.I.P. gammelmormor.

Min gammelmormor har nu gått bort, det fick jag höra nu av mamma. Släktingarna i USA att mailat mamma 45 minuter efter hennes död.

Jag stod inte alls nära min gammelmormor. Sist jag träffade henne bodde jag i Thailand. Det var ungefär sex år sen. Hon hade kommit å hälsat på då eftersom hon bodde i USA. Jag har bara svaga, suddiga minnen av henne. Men hon var en underbar människa, det kommer jag ihåg.
Vi, jag å min familj då, hade pratat om att åka till USA å hälsa på henne å alla släktingar som bor där. Men det hann vi inte ens göra.. 
Sista gången vi SÅG varandra var genom dataskärmen, för några dagar tillbaka. Hon låg i sin säng, såg trött å blek ut.. men ändå stark fastän hon knappt kunde röra sig.
Hon var en frisk kvinna, hade inte en enda sjukdom. Men jag antar att det var dags för henne. För ungefär lite mer än en vecka sen hade doktorn sagt att hon bara hade 2 dagar kvar att leva, men hon kämpade för att leva, tills sista sekunden.

R.I.P. Teim Phalino 1914-2009
Vi kommer att sakna dig.

//Mook

Kommentarer
Postat av: Wilma

RIP Teim Phalino

2009-09-24 @ 17:32:43
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0