Pluggg

Hejhej!

Skönt med helg, det enda tråkiga är att jag har så mycket läxor att jag måste använda hela min helg till att plugga. Just nu sitter jag med matten och försöker lösa massa ekvationer. Roligt! Men jag kom på en sak som gör en mer motiverad till att plugga. Idag köpte jag några tidningar och då ska jag göra så att för varje ämne jag pluggat klart får jag läsa en tidning. Så jag föreslår att när ni måste plugga, men är jätte opepp så ha en morot som får er motiverade till att vilja plugga. Det kan vara allt från att läsa en tidning, gå ut med kompisar, va inne på datan. Men ha som mål att ni inte får göra det förrän ni pluggat klart!

Men nu måste jag lösa dom roliga ekvationerna, hejdå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0