MAMI♥



Denna dag firade vi mamma som fyllde 40 år i tisdags, den tjugoandra september.
Dagen började med att jag blev väckt klockan nio. Eller väckt och väckt.. Jag hade ont i halsen och var så törstig, så jag var redan vaken då pappa kom in. Jag gjorde frukost och sedan fixade jag mig. Vid tolv skulle två av släktingarna komma och hjälpa till med maten. JAG, så snäll som jag var, hjälpte OCKSÅ till med BÅDE städningen OCH med maten! Eftersom mamma hade gjort illa sig så kunde hon inte göra så mycket. 

Klockan tre började det ramla in folk. Vi var väldigt många, måste jag säga. Man fick knappt plats i huset så folk var tvungna att sätta sig lite här och var.. verandan, ute i trädgården både på fram- och baksidan, i vardagsrummet och i köket. Till och med i MITT rum satt det människor. Tur vi hade med vädret, tänk er 30 personer inne i huset. Då kanske alla skulle behöva en sån här, syrgasmask. Väldigt högljutt var det också. Så just nu tål jag inte höra någonting, trivs mycket bra i tystnaden.

30 hit 29 tillbaka. En av kusinerna sover över, men hon ska tydligen sova i vardagsrummet med Linnea. She's not under my responsibility. Det är faktiskt ganska skönt, eftersom jag fortfarande inte mår så bra och är just nu väldigt trött av allt skrivande. 

Kvällens planer: Ehm, none! Duscha? -Done. Borstat tänderna? -Ska göra det nu.
Efter det I'm gonna put myself to bed.

HOWEVER!
SLEEP WELL, PEOPLE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0