IDOL 2009

JAG sitter å kollar på idol med min syster. Wilma sitter å kollar på idol med SIN syster. Wilma är 16, jag är 16. Min syster är 14, hennes syster är 14. 



Så sjukt lika, så att det är sjukt!

Sen vill jag bara påpeka att jag har en likadan gitarr, som ligger bortglömd i verandan. Den är paaaj. :(
//Siri

Men förresten.. vår blogg heter mookochwilma.. Den skulle först heta SIRIochwilma så stod det att namnet INTE var tillgängligt.. så det blev mookochwilma.. Så från å med nu skriver jag "//Mook" OKI? :)

//Mook♥

Kommentarer
Postat av: Wilma

HAHAHHAH !

2009-09-15 @ 20:46:39
Postat av: Jessica

HAHA

2009-09-15 @ 21:58:13
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0