TRÖTTER



Long time no seen, huh, bloggen? ;)
Inte skrivit något på heeeela dagen, som ni kanske har märkt. Men det har ju Wilma. ;)
Älsklingen sov över, så var jag med honom idag också. ♥

Jag känner mig så tung i kroppen, så trött, håller på att somna här framför datorn. Men funderar på att först ta en snabbdusch å sen lägga mig i sängen? :S Kanske blir lite piggare när jag har duschat. Men just nu känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att komma i säng!

Jag har inget att skriva om ikväll, (KAN vara min just-nu-extremt-tröga-hjärna som inte orkar).. Men jag får ta igen imorgon! FÖRLÅÅÅT BLOGGEN!

TONIGHT, GOOD NIGHT
Kan väl bjuda på lite bilder..vänta..
Här får ni, summer 08. :) 

&

//Mook

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fyfan vad heta vi var asså! :O Älskar mitt orange hår :D

2009-09-20 @ 20:47:52
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0