EN KONDOM MOT VÅLDTÄKT

God morgon klockan åtta över åtta.

Jag vaknade för en timme sen faktiskt, av mina föräldrar. De skulle tydligen åka till Arlanda nu å hämta min moster å hennes man som hade varit på semester i Thailand! Där är vi om.. typ.. 10 månader!:) Inte lång tid alls. 

Det är en lördag, klart ville jag sova ut. Men det antog jag att jag gjorde eftersom jag inte kunde somna om? Nu har jag gått å fixat mig en kopp kaffe också. Kommer verkligen inte kunna somna om. Ruben ligger här bredvid mig å grrr:ar, han ser ut som en sån här, fusilli pasta. Är det skönt att sova, Ruben?

Är ni lite nyfikna på dagens rubrik? -En kondom mot våldtäkt.. ?
Jo, jag ligger å kollar runt på aftonbladet. Hittar tragiska, typiska, SJUKTJÄVLAKONSTIGA och intressanta saker. Har legat å läst om pojken som blev flicka på sommarlovet, Mats Alm och nu kondom mot våldtäkt. Vissa av er kanske har läst elr hört om det.

Jo, det är så att denna kondom, Rapex, ska skydda mot våldtäkt. Den sätts in som en tampong. Och tydligen kan den skada våldtäktsmannen, eftersom den har någon slags krokar! Den finns inte att köpa ännu men "kan snart finnas", säger aftonbladet.
Den ser ut såhär

Bild från aftonbladet.

Kanske jättebra att ha när man bor i Tyresö?
//Mook♥

Kommentarer
Postat av: Maxx♦

jag finner det lite konstigt. Tjejer ska ju inte BEHÖVA ha en sån, och nu med den så kommer försvarsadvokater säga om en rejpad flicka: "Men hon kunde ju bara ha använt väldtäkts-kondomen! Så det måste betyda något."



:/

2009-09-19 @ 11:18:34
Postat av: Mook svarar

Hahahahah det är sant :/

2009-09-19 @ 12:54:38
URL: http://mookochwilma.blogg.se/
Postat av: toste(=

jao du behöver ingen son i tyresö, call me om det händer så fixar jag han (=

2009-09-21 @ 21:04:35
Postat av: Mook svarar

Haha naaaaw Toste. <3

2009-09-21 @ 21:13:01
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0