DAGENS SISTA INLÄGG

Nu skriver jag mitt sista inlägg för idag. Sen ska jag sova. Är det onsdag imorgon så har jag sov morgon till 8.20 å börjar dagen med hemkunskap, yey.

Men.. den rykten som går att Lady Gaga är transexuell... Jag har faktiskt inte brytt mig.. förrän nu.. Hur det kommer sig? -Jag bara har extremt tråkigt. 

Jag kollade runt på youtube å hittade detta.



Kolla, ser ni hennes penis? Jag vill se Lady Gagas penis.


Kommer få mardrömmar nu när jag har sett den här videon.. men sov gott iaf.
//Mook♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fett skrämd jag blev xP

2009-09-16 @ 14:49:36
Postat av: serb

tack mook nu är jag helt jävla hörsel skadad

2009-09-16 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0