090917




God morgon, höll jag på att säga! Men HEJ. 
Imorse lyckades jag snooza i en halvtimme men som tur var, hann jag till skolan iaf.
Min dag har varit lååång. Såg ut ungefär såhär:

8.00 - SV

09.25 - SLTX - Där gjorde jag nästan ingenting. Jag hade beställt tyg förra veckan, eftersom det tyget jag ville ha till min klänning inte fanns. Men det hade inte kommit än så jag fick gå runt å försöka komma på vad man kunde göra. Till slut (säkert 10 minuter kvar av lektionen eller något) fick jag för mig att fläta ett armband. Men det gick ju inte så bra.

10.30 - Spanska - Inget intressant där.

11.30 - LUNCH

12.10 - Skyndade vi oss till bussen för att komma till fårdala ridskolan å ha ORIENTERING. (BRÅTTOM) 
När vi väl var klara (ja, det gick bra) så gick vi till bussen. Men den skulle inte komma på typ 20 minuter. Å nästa lektion börja OM 20 minuter. Så vi insåg att vi inte skulle hinna tillbaka i tid. DÅ hör ni, BYTTE VI OM bakom staketett, vid busshållplatsen. DET gick bra, det med. 
Jag har bilder på mobilen men fortfarande ingen USB-sladd. Börjar bli lite tjatigt det där med USB-sladden.
IAF!

13.25 - Musik

(Sen 55 minuter hål)

15.10 - 16.10
- IUP

När jag kom hade vi fått jättemycket post. Bland allt papper i högen fann det en öppnad liten kartong (?). Där stod det mitt namn på. Det fanns ingenting i! Men i högen låg en bok "FRED! 100 röster mot våld och krig" står det. 
Jag hittade ett papper också.. längst ner stod det "Boken postas hem till alla som den 17 september 2009 är 16 år"
"//Marika Stolpe
VD, Bokförlaget Max Ström"

Jaha.. så trevligt..


Har Wilma fått något? :)

Nu ska jag ta å äta! Ha det bra, hör ni!
//Mook

Kommentarer
Postat av: lovisaa och andrea

läääääägg upp bilder korven :D

2009-09-17 @ 18:23:02
Postat av: Wilma

nej! :(

2009-09-17 @ 18:25:16
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0