Wohoo, det...

SNÖAR! :D Eller det snöade. Man blir så lycklig när man vaknar och ser snöflingorna singla ner utanför fönstret. Tyvärr snöade det bara lite och all snön smälte när den rörde marken, men jag blev glad ändå!
Idag hade jag en jättelång dag. Från 9 till 17.00. Men vi lärde oss mycket iallafall! (host) Programtiden var som vanligt onödig. Vi lärde oss problemlösningar, det lärorikaste hittills, men ändå rätt onödigt.


Några bilder från idag... Nu blev jag vääldigt sugen på godis! Jag tror jag ska gå och skära upp lite mango! (försöker vara nyttig)

Förresten, imorse hittade jag en mobil på bussen till kärrtorp, så nu är jag en mobil rikare! Haha nejdå. Jag ringde Ylvas, som hon heter, kompis så hon ska väl få tillbaka sin mobil någon gång. (Eller inte, mohahahha)

Just nu sitter jag och värmer mig med en varm kopp te och en mysig brasa. Snart ska jag dock läsa lite kemi vilket inte är lika mysigt. Men tja har man valt att gå naturvetenskap så har man.

Vi hörs senare! KRAM//Wilma ♥


Kommentarer
Postat av: Nadja

bara bra men kallt. =) Händer ikväll? =)

2009-10-14 @ 20:51:36
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

men jag har ingen snö. =( Jag kollar på greys anatomy. =)

2009-10-14 @ 21:06:11
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

jag gillar med mest sommar. Usch så kallt. Hoppas det går bra. =)

2009-10-14 @ 22:12:15
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0