Tjenaretjenare

Idag har jag klippt mig och färgat håret, jag klippte topparna och klippte upp lite mer. Inte så stor skillnad. Sen färgade jag håret lite mörkare, till min naturliga färg. Det är inte exakt, men nästan iallafall. Jag har ingen bra kamera så ni får se bild sen.

När jag gick hem från frisören så hade jag mina pengar i fickan och sen någonstans på vägen tappade jag dom. Lite smått jobbigt.  Det var 700 så om nån har hittat 700 någonstans mellan sandsborg och enskedeskola kan du gärna lämna tillbaka det till mig. Jag har verkligen tappat bort och förstört mycket den senaste veckan. Först cykeln, sen datan och nu pengar. Jag måste börja ha bättre ordning på mina saker!

Nu-plugg och musik! Hörs senare!

// Wilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0