The Final Destination 3D


Wohoohohohoo, jag har precis kommit hem från bion. Varit å sett på The Final Destination (I 3D, HÖR NI) med Andréa, Elina å Lovisa. Filmen var väl helt okej, den var mest äcklig. Mycket spänning men nästan lite för extrem. T.ex. killen i poolen, tyckte jag var lite för mycket. 

Handlingen är ju en upprepning av föregående filmer. De har jag också sett. 
Filmen var otextad eftersom det blev klart så sent att filmen skulle upp på biograferna. Och så hade filmen så få dialog och texning i 3D brukar inte bli snyggt. (sa Helena Stenberg på SF Film)

Ni vet, man fick ju 3D-glajjor, FETT BALLA ALLTSÅ. Självklart tar man hem dem.

Coola brudarna på bussen :)


Vi drog till kungshallen å åt middag innan bion, blev grekiskt för Elina å Andréa. Jag å Lovisa tyckte det var alldeles för dyrt (fr. 150kr) så vi gick ner å åt på Taco bar medan Elina å Andréa satt å åt lyxmat däruppe. Men jag klagar inte:) Kolla bara på min Chicken hombre å Lovisas Enchilada;)


(Y)






Puss å kram, ha en myysig fredagskväll!
//Mook

Kommentarer
Postat av: lovisa

våraaaan mat var endååå gooooodare (A)

2009-10-03 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0