TALANGJAKT

HEJ bloggen.

Igår tänkte jag göra ett videoinlägg, eftersom jag inte orkade skriva. Det gick inte så bra så det blev inget:D men så skulle jag skriva men såklart så krånglade blogg.se. 
Sist jag uppdaterade var det med Wilma. Men nu har Wilma uppdaterat så bäst att jag också gör det.

Idag deltog jag i talangjakten. Det var.. 7 tävlande, 8 med mig. Det började med att jag skulle senast vara i skolan 5 i 8. Klockan 9 släpptes det in folk. Så uppträdde vi å allt det där. Klockan 10 skulle vi uppträda igen för 7orna, det gick bättre för mig andra gången måste jag säga. Jag spelade piano förresten, för ni som inte visste. Gjorde en medley av lite olika låtar:
Feeling good - Muse
Say goodbye - Chris Brown
Heaven - Bryan Adams
Hurt - Christina Aguilera
In the end - LP
Ice box - omarion
unfaithful - Rihanna
Reqiuem for a drem - Mansell
River flows in you - Yiruma
Because of you - Ne-yo
Thousand miles - Vanessa Carlton
Everytime we touch - cascada
Everytime - Britney spears

Senare var det röstningsdags i klassrummena. Sedan hade vi lunch. På eftermiddagen hade vi lektion som vanligt. Jag satt å hade SV så hörde vi "tut tut tut" (genom skolans högtalare) *tyst* "Hej alla glada.. Det var Mook som vann" hördes en röst. 

GRATTIIIIS MOOOOK, sa mina vänner då. :) 

Jag hade inte förväntat mig att jag skulle vinna eftersom jag var otaggad på att vara med i början. Plus att de andra som också deltog var grymma!
MEN TACK ÄNNU EN GÅNG, NI SOM RÖSTADE PÅ MIG! Jag är jäätteglaaad. :)♥


M.A.D dance, de var grymma! (skitdålig kvalite, i know.. men ändå)


//Mook

Kommentarer
Postat av: Wilma

GRAAAAAATTIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D::DD:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-10-23 @ 23:38:23
URL: http://mookochwilma.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!! :) .. men vad heter låtarna i videon när de dansar den där då de visslar o sjunger yeah!! here we go! come with it? o den andra lets go lets go lets go :p

2009-10-24 @ 16:00:21
Postat av: Mook svarar

Jaa, du.. jag har inte en aning! :)

2009-10-26 @ 00:15:21
Postat av: Mook svarar

Och tack förresten haha: )

2009-10-26 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0