OMOGNA BARN

Ja, idag blev Andréas mobil stulen. RIP Andréas Mobil.
Det är någon j*vel som går runt å tar allas mobiler! Saker försvinner hela tiden i vår skola. Att inte dessa personer får dåligt samvete!
De hade först stängt av mobilen, efter några timmar försökte vi igen. Och då var den på. Vi hade ringt och smsat till den, med Elinas mobil. De tyckte tydligen att det var kul så de skickade ett ljudklipp tillbaka.. "Om ni vill ha tillbaka mobilen, kom till centrum klockan 9" (Man hörde att de var fler eftersom man hörde skratt och sånt i bakgrunden)
Nej, vi har inte fått tillbaka mobilen och vi vet fortfarande inte vilka det är som har den.
J*VLIGT OMOGET, säger jag bara. 

På tal om mobiler.. Om man blir av med sin mobil, då är man verkligen ONÅBAR. Just nu är Andréa onåbar.. AND SO IS LOVISA! Men hon har inte tappat bort den eller något.. (bara hennes ipod men bara för att hon heter klant i mellannamn, men det visste vi ju) Men det är nämligen så att hon ska byta till COMVIQ! YEY!♥ Förr hade hon telenor. Fy på folk som inte har comviq, säger jag alltså!(A) Om ungefär sex dagar har hon comviq, då smsar jag gratis till henneee. :D Det är bra, tummen upp på Lovisa. Och Jonathan(som också byter till comviq). 

Mer har jag inte att säga.. (Jag är nääästan frisk, om ni undrar)
Kan lägga upp lite dagens bilder :)


Andréa i ett par smexiga shorts:) Vi ska sy ett par liknande fast med ränder. OCH med annat tyg dårå.


Sedan hade man ju orientering, med lilla Lovisa här då daa. :)


Så fick man höra om att man varit med i tidningen.. (kanske var igår? Jag har inget minne)
Hittar du oss?


Nu då? 


Där satt ju jaag, med Andréa bredvid, Mittemot hade jag Julia,  Elin å Lovisa som inte fick vara med på bild. :( Dumma pelare.

Kram.
//Mook

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha vi kommer bli kände för vi var med i tidningen :D :D <3

2009-10-02 @ 15:13:07
Postat av: Anonym

moget att droppa en mobil klart att någon turk tar den, andrea har fan tappat allt :P nycklar och mobil :P

2009-10-02 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0