Lite dagens aktiviteter dårå

Hmm, vad har hänt idag? Ingenting!
Ni har väl hört om den där storbranden i Tyresö? Det ägde rum i går, vid 17-tiden.
Så idag när jag var i skolan var det en massa folk som pratade om det. Andréa, som åkte förbi med bilen, med sin mamma, lyckades fånga händelsen på film. De körde förbi där. Man hörde till och med att någon skrek.. eller vänta, det var ju Andréa.. :D

Men jag hade skola. Sedan kom jag hem och märkte att det inte var någon hemma. Mina okände gäster lämnade oss imorse, när jag skulle till skolan. Så trevliga de var som hade köpt en prinsesstårta som tack att de fick sova här. :)

Tills klockan var 17 kanske, då dök min bror upp och skulle äta middag med oss, trevligt! Prinsesstårtan till efterrätt!
Efter maten fick jag för mig att byta om, hämta mitt duntäcke och sätta mig i soffan i vardagsrummet. Jag tog ut min (ibland)älskade datorn för att kolla på film. Så kopplade jag upp den mot tv:n. Så det blev mys med systern där dårå. Vi kollade på House of wax, ni vet, den med Paris Hilton (verkar som att alla känner igen den när man säger "du vet, den med Paris Hilton").


:D ♥


Vi var inne på tvshack och kollade. Men det som jag tycker är lite dåligt med sidan är ju att man får kolla i typ 60 minuter sen så står det ungefär "Du har nu kollat på filmen i 61 minuter, nu får du vänta i 54 minuter innan du kan fortsätta se filmen"
Så då gick jag in på facebook och sparkade lite på mullvaden. 


Mys med Kiisse:D (Eller Sune, som hon egentligen heter)
Och ja, jag ska önska mig en ny mobil när jag fyller år..


Just det, så MSN med Wilma här. :D

Kramisaaaaar//Mook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0