WON'T STOP TIL IT'S OVER

OHJA! Mook å Wilma har varit på bio å sett 500 days of Summer! Jag får gåshud, fortfarande! 





Hah, igår dårå, var det ju halloweenfest på fridhemsplan, ingen JAG kände men det var en kompis till Wilma som hade festen. Vi var där i ca 45 minuter men sen så blev vi sugna på bio! Så vi rörde oss vidare till Sergel å hoppades på att det gick något. Klockan var då 10 över 9. JÄVLIGT KALLT VAR DET UTE. Det var några filmer som började just då men så såg vi att denna film skulle börja om en kvart, perfekt! Samt fick vi varsitt rabattkort hem. Så nu kan vi gå på bio 3 gånger och få halva ord. priset, bra va?

Eh, ja, sen så åkte vi hem till Wilma, fixade oss varsin kopp té, lite kladdkaka.. och varsitt GLASSPAKET.. Vi kröp ner under täcket å satte på en film, The brothers Grimm = f-l-u-m.

Hah, jag vet.. varje gång vi är så handlar det alltid om mat och film. Det förklarar varför vi ser ut som vi gör.








PS. Vi sprang på Vera(Wilmas syster) å hennes pojkvän som också skulle se 500 days of summer! Det var nämligen deras halvårsdag! Så gulliga de vaar.. å jag hade inte träffat Vera på evigheter, så det var extra trevligt.
//Mook


Kommentarer
Postat av: Wilma

Tack för dom fina bilderna! :)

2009-10-30 @ 18:34:32
URL: http://mookochwilma.blogg.se/
Postat av: mook

Heheh, de bäste jag kan bjuda på av denna mobil! :D

2009-10-30 @ 18:56:09
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0