Hejsan!

Just nu sitter jag  och pluggar samhällskunskap och äter bullar. Jag har haft en rolig helg, men idag måste jag tyvärr plugga och städa.

Mook skrev ju om att hennes kompis blivit av med sin mobil, vilket jag också har. I min förra skola baxade folk mobiler och ipods jätteofta. Så sjukt att man kan göra sånt. I torsdags skulle jag hämta min cykel som jag hade använt dagen innan och då lämnat den (låst). När jag då skulle hämta den i torsdags så var den borta. Det var väl lite mitt eget fel eftersom jag lämnade den över natten men jag blev ändå skitirriterad. Tyvärr så kan man inte göra så mycket åt saken. Det är nog det mest irriterande med att bli av med något, att dom som tagit det bara kommer undan med det, utan något straff eller nått.

Men nu måste jag läsa om politik. Hoppas ni haft en bra helg.

Glad kanelbullensdag.
//Wilma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0