Falling Slowly

Tjaaaaaa!
Sitter och lyssnar på låten Falling slowly, väldigt bra låt! Något som är lite mindre kul är att ladda över alla mina gamla bilder och min musik från min gamla data till den nya; det tar så jävla lång tid. Skitsegt! Eftersom jag har så tråkigt tänkte jag att jag kunde blogga lite! Nu blir ni glada va?

Idag hade jag engelskaprov. Det var så överdrivet lätt. Vi lär oss typ inget på engelskan, det var svårare i nian. Lätt att få bra betyg, men man vill lära sig något! Engelska är ett viktigt ämne som vi kommer ha användning för hela livet! Synd..

Här får ni se lite fina bilder från idag:

Mikaela och Tilda. Vi skulle plugga engelska, men som ni ser orka vi inte ens öppna böckerna..heheh.


Hajer däremot pluggade på!


Halva jag och Victoria.

Nu ska jag se house.

Hörs senare. Ha det bra!
//Wilmaaaaaaaa ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0