Äntligen helg!

Hejhej!

Idag hade vi matteprov, det gick ganska bra faktiskt, även fast jag knappt hade pluggat något. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på olika rabatter som man får med studentkortet som jag fick idag, hittar dock inte någon rolig rabatt tyvärr.

Skönt med helg iallafall! Jag har inget speciellt planerat, ska träffa lite kompisar och så bara. Och så ska jag ju såklart baka bullar och fira kanelbullensdag som är på söndag! Jag älskar kanelbullar! Som sagt var, både jag och Mook är fetton (speciellt jag) och älskar fettomat :D Men egentligen, vem gör inte? 


Åh nu blev jag supersugen på bullar! Heheheh..

Ska ni göra något kul i helgen då?

Men nu ska jag dra, ha det så bra så hörs vi sen!

//Wilma


Kommentarer
Postat av: zelia webster

vad fin du är ! skit sööt :)

2009-10-07 @ 19:34:37
URL: http://casuanuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0