Plugg, plugg, plugg och lite mer plugg


Finns inget skönare än att ligga i sängen under täcket, när det är kaallt och grått ute. Vid matbordet satt jag och åt på kanske 5 minuter (väldigt kort tid, enligt mig). Jag hade sån längtan att få lägga mig i sängen, för helt plötsligt fick jag ont i benen.
Och nu är jag då i sängen. Har bärbaren i knät, tänkte uppdatera lite. 

I fredags var jag ju på bio, igår - på en födelsedagsfest i Huddinge. Kom faktiskt hem nästan prick klockan 21.00. Så jag ringde och hörde med Jonathan om han ville komma över. Han fick gå hem i regnet idag, stackaren. Jag gillar iaf inte att vara ute i regnet. Jag blir lätt kall om nästan heela kroppen (t.o.m. min näsa), fast det inte är kallt. Så är jag ute när det är kallt så brukar jag känna mig plågad av kylan.

Till dagens ämne, plugg. Det är ju trista söndagen idag, OCKSÅ kanelbullens dag (jag har ätit en kanelbulle idag) 
Men här bredvid mig har jag ett häfte med en massa text i, 12 sidor, på thailändska.
Eller vänta, jag ljög.. jag har TVÅ häften med en massa text i, flera sidor alltså. Som jag måste läsa och sedan svara på frågor. Detta ska vara klart tills på tisdag. Imorgon har jag ett spanska-läxförhör, på onsdag samhällskunskap, på torsdag matteprov (måste bara säga att vi ska ha prov i matsalen), på fredag SV-bokrecension, wiho....

Men dags att sätta igång nu kanske.
Hoppas ni har haft en trevlig helg. See ya. ♥

//Mook



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0