When your minds made up.

Här, något att tänka på inatt♥

Try JibJab Sendables® eCards today!
Tack till Lovisa, Julia, Andréa och Elina för ett härligt uppträdande.

Vilket trist väder det är i Sverige nu, tycker ni inte?! :S Just nu skulle jag vilja åka till Thailand och bara vara där tills vintern är över.. ännu bättre att kunna teleportera! :S

Jag har inte så mycket att skriva om idag, fick däremot ett klagomål att vi borde uppdatera mer! Och det håller jag fullständigt med om, för det är vi inte så bra på, hah! Vi försöker men tack för att du sa till, Anonym! Tyck gärna till, ni andra.. Inte som att vi skulle bitas eller något. 

Jag hade tänkt att någon gång då jag ska träffa Wilma så kanske vi kan ha en frågestund eller något liknande. Så kan vi båda se frågorna och svarar på dem tillsammans, ELLER NÅGOT!

Om exakt tre timmar och åtta minuter fyller Jonisbebis 100-83=17 år(jag kan matte). Men jag träffar antagligen inte honom förrän i helgen så då kan han få sin present.. Som om jag skulle avslöja vad jag tänker ge.. :S Han hänger ju här på bloggen lite då å då så det skulle ju inte vara kul.. (visst?)

Men nu ska jag äntligen sätta igång med spanskan! Så ha det så bra, ni, tills vidare!
//Mook

PS. Jag tror.. jag har fått TINNITUS :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0