Well, I wish



En ny vecka, nya bekymmer, mera plugg och ännu mera bekymmer.. 
Den här veckan har jag två prov och inlämningar.. Men nu har vi fått se våra resultat på våra tidigare prov, så idag har jag fått en chokladkaka av Andrea, välförtjänt..
Blir lättstressad och får ont i magen, fast.. jag kan inte klaga på plugget heller när man är född men den här magen som man måste ta extra väl hand om, vilket jag verkligen inte gör.. Fråga bara hur det blir när jag äter skräpmat... och potatis.. Nu vet ni.
Sen är det ju andra bekymmer.. blir man nånsin av med dem här jobbiga jävlarna? Men okej, slutklagat. Jag börjar bli gråhårig.. Eller det är jag väl redan..

Well, det kanske är lika bra att sätta igång med vad jag nu hittar på.
Gud, vad löjligt negativt jag låter..
Hur får man ett avslut nu då? Hejdå.. då.. 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0