UTVECKLINGSSAMTAL

*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*
Tjenare, tinnitus-tjejen här. Ja, det piper ganska rejält just nu faktiskt. Jag vill ha tystnad! Efter alla dessa biologilektioner.. Jag skulle ha lyssnat på Ulla.. EN STOR LEDSEN SMILEY PÅ DEN!

Utvecklingssamtal idag! Satt och väntade ett tag i skolan eftersom det inte var någon idé att åka hem emellan. Det gick bra, tack för att du frågar. Min framtid ser ljus ut, det är bra. Sedan träffade jag och mamma lilla syrran utanför ICA. Handlade lite sedan blev det fik, fira mig, ni vet.. Där utanför ICA, ni vet.. 


Min alldeles egna emosysteeer:D:D:D:D


Min alldeles egna mamma! Jo, det är sant!


Min alldeles egna Andréa!


Min alldeles egna Jarra Ceesay!


Innan hon fick för sig att trycka ner sitt ansikte på kopiatorn..


Sommar08, då Julia och jag var dina favoriter, Anton.. saknaar den mobbade 6F-8F lite faktiskt..


//Tinnitus-tjejen.
PS. JAG HAR LÄMNAT IN MITT NOVELLARBETE PÅ TIO SIDOR, ÄNTLIGEN!
DET LUKTAR MANDARIN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0