SVIIIN!

Svininfluensan, ni vet! DET, har jag tagit! Fast det tog jag igår men inte kunnat (orkat) uppdatera, fy å skäms!
Nu när jag ligger i sängen å har bivärkningar, dvs feber å ont i armen, så tänkte jag uppdatera litegrrrranna! (Nej, jag går inte baklänges eller har muskelryckningar)

Vaccineringen var igår. Jag hade bestämt mig lååångt innan att detta vaccin skulle tas, för jag ville inte bli smittad.. och så hade man ju hört på nyheterna att folk dött så man blev ju lite skrämd, vettu. OCH nu är det gjort! :) Vi var i skolan från klockan 8.00-19.00.. Klockan 19.00 fick vi alltså sprutan, GALET MED FOLK! Toste stod som den 355e, jag 356e och Ola 359e, tror jag.. 

Inga bivärkningar igår förutom lite ont i armen. Idag vaknade jag frisk men lite ömmare i armen, kom liiite försent till skolan eftersom jag var tvungen att göra allt i slowmotion.. (av smärtan i armen)
Senare på eftermiddagen började jag få ont i huvudet å så småningom fick jag feber. Tänkte att jag skulle försöka vara kvar i skolan å inte gå hem men efter näst sista lektionen kände jag att jag MÅSTE hem. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Egentligen så hade jag planerat att åka in till stan med Lovisa å Andréa, men det fick jag ju skippa. Men nu har iaf de varit å hämtat ur våra biljetter! SCHNICE!

Nu ska jag se om jag har några bilder att lägga upp..
Naah.. fanns inte så värst många nya bilder.. 

Händer det inget imorgon blir det ingen uppdatering men jag looovar att uppdatera på fredag! BIG DAY! ;)

Puss å kram/Mook

Dagens namnsdagsbarn.. MÅRTEN och.. VEM????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0