Siri får gåshud..(igen)!

Ja hörni, jag ska inte prata så mycket för jag har ont i halsen.. MY NOSE IS RUNNING.. Jag är alltså förkyld, och vem kunde ha smittat mig om inte min kära syster som varit sjuk i typ åtta år?


Jag är hemma nu. Innan jag börjar plugga så tänkte jag bara kolla runt lite här, på datorn. Så spotify (ett måste), msn, facebook, bilddagboken, blogg.se och nu aftonbladet.

Jag satt och läste runt tills jag råkade scrolla ner lite å hittade detta. Paranormal Activity. Så kom jag på att det var den filmen Lovisa och Andréa pratade om. Är ju nämligen så att Lovisa nu, har bokat mig fredagen den 13e. Och då är det tydligen premiär på denna film. 




Kollat klart?
-LÄSKIGT, VISST?!
1. Jag är själv hemma och 2.Jag sitter HELT SJÄLV vid matbordet här. Och så tittar jag upp helt plötsligt och min blick fastnar på alla dessa stolar här framför mig. Så tittar man ut genom fönstret och så ser man mörka träd som nästan SPRINGER(det blåser mycket, om ni inte förstod). Och så kollar jag på stolarna igen.. Kan ni förstå att mitt hjärta kissar på sig? Jag får en tanke att det kanske sitter några andar som jag inte kan se.. ooouuuuhhh, gåshud..
*OBS! Ensamhet och förkylning gör mig störd, så, varning. 



//Mook

OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH!!! KATTJÄÄÄVEEEEEEELLLLN HOPPADE UPP PÅ BOOORDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hjälp...

Kommentarer
Postat av: mr skoog

ÅH LÄSKIG!!

2009-11-06 @ 18:07:16
URL: http://martinu.blogg.se/
Postat av: mook

Hahah aaaaah!:o

2009-11-07 @ 14:15:39
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0