Historiaa

Imorgon har jag prov i historia, hoppas det går bra. Jag har verkligen pluggat!
Nu ska jag såååååååooouuvaa.

Jag la upp en bild på ehm "Frejas" rumpa i omklädningsrummet. Men jag fick dåligt samvete efter 5 minuter så jag kom in igen för att ta bort den. Den som hann se så.. lyckost dig, säger jag då..
Nu ska vi se om jag hittar något annat som är mer intressant än "Frejas" rumpa..



Ah, där.. ser ni vad det där är?
Man SKULLE kunna tro att det är en klubba, men ICKE.. TROSOR är vad det är..

Jag blev faktiskt förvånad själv.. Trosor -> klubbor passar inte riktigt ihop.. eller?
Såna finns att köpa på Six, iaf den i Farsta. Hur mycket "trosklubban" kostade vet jag faktiskt inte.. Ni får ta reda på det själva, om ni nu skulle känna er sugna på att köpa en. Kan ju vara en ball present. 

//Mook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0