FLIPP

- Igår var det mörkt och jag var själv hemma. = Jag flippade ur.
- Idag hade Toste en spindel på huvudet, och avståndet mellan våra huvud var ca 5 cm. = Jag flippade ur.
- Idag fick jag se resultatet på ett biologitest på universum, jag blev jätteglad tills Ulla ville ha in det igen. = Jag flippade ur. (första tanken var kylskåp)
- Jag flippar ur = lyssnar på deprimerade rocklåtar..... (?)
- Imorgon har jag SO-prov. = Jag flippar ur. 
- På torsdag har jag SP-prov. = Jag flippar ur.
- Det är inte så farligt som det låter.. med fortfarande.. = flippar jag ur.
- Jag tror jag är beroende av facebook. = tror jag flippar ur där också.
- Min mormor bor i Thailand. = Jag flippar ur!
..Ehh..för där är det soligt och varmt, men här är det kallt och mörkt.. blää, säger jag!
- Jag och Nonia leker detektiver. = ?
- Jag undrar varför den där *anonym* håller på. = Jag får flipp. :@
- Jag borde egentligen fortsätta plugga nu men jag kan inte ta bort mina händer från datorn. = Jag flippar ur.
- Imorgon har jag en s.k. dejt med Toste, ehm, på hemkunskapen. Vi ska laga festlig middag för två, och efterrätt.. (amerikanskt tema för Tostes del men för min del så vet jag faktiskt inte vad jag ska kalla det..) Är Eva sjuk imorgon så.. = flippar jag ur..
(Måste bara påpeka att Samuel ska på dejt med Heresh mihih, gulligt) 
- Jag får slut på saker som jag får flipp för. = jag flippar ur.
- Eller vänta.. spotifyreklam = FFF! (FLIPP FÖR FAN)

Just nu stirrar jag på historiaboken och funderar på att återgå till det jag höll på med.
*återgått till det jag höll på med*

//Mook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0