"What happens when you sleep?"

Jag utser Paranormal Activity som årets LÄSKIGASTE skräckfilm!


Snacka om att inte kunna andas och sluta få gåshud.. Den här filmen var gryym.
Vi såg den på Park. Allt annat var väl bra förutom att det var heltceepee folk som skrattade under typ hela filmen. STRYYYYYYYYYK FÖR FAN:@@@@@@@@@
Efter det gick vi av i centrum för att köpa lite godis(inte jag), sedan åkte vi hem till Lellson, som var rätt död och bara sov.. :)

Åh, jag kan fortfarande inte sluta tänka på filmen!
Where am I gonna sleep tonight? Systern sover borta.. :( Katterna = borta..
Kanske inte går och lägger mig.. alls. :S

Nu ligger jag och kollar på
Skruva den som Beckham, eller Bend it like Beckham som den egentligen heter då! Jag är så förbannat trött men vill gärna se klart den här. Imorgon kommer jag förmodligen bli väckt innan 9, yey. Senare är det Jonisbebis som gäller.. förhoppningsvis!:S

Men näe, kolla på filmen nu då, Siri! 
GOD NATT PÅ ER, ERA NATTUGGLOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0