I will wrap you in my arms and hold you safe


VARFÖR KAN JAG ALDRIG ANSTRÄNGA MIG ATT GÖRA SKOLUPPGIFTERNA?! Åtminstone lite grann iaf?! Jag blir så sur på mig själv! :(

Men nu har i alla fall jonisbebis fått sin födelsedagspresent. Han fick två tröjor.. som jag tog ganska lång tid på mig att välja eftersom jag ville ju förstås ha de finaste av alla dem som fanns. Fast älskling, snyggare kan du inte bli♥


Kan ju passa på och hälsa också, hejhej sötis.

Det sägs att det skulle komma en bra film idag på tvn.. Ska vi ta en titt kanske..?
Hmm..
Shooter på fyran 21.00.. den har jag ju sett.. och På spaning med Bridget Jones på trean, samma tid, som jag också har sett.. Så.. hittar jag något annat som är mer intressant att göra, så gör jag väl det istället. Eller.. skärp dig för fan, du har jättemycket kvar att skriva på din novell! :@

På tal om ingenting så saknar jag Linnea Nilsson meeest aaav aaaallt!!!

Buhu, jag är seg.. men.. vi hörs sen!
//Mook

PS. Det luktar jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0