ÄLVSJÖMÄSSAN

Japp, mässan idag! Jag är nere.. jag är död.. förlåt Sebastian..
Skulle kunna sova nu, åh, vad skönt, jag vill, jag vill.. men först, ja tack till dusch! Tänker inte ens vara social ikväll, orkar inte, vill inte,  jag vill inte...
Angående mässan så var det väldigt intressant. Språkresan är iaf något jag verkligen är säker på att det är något jag skulle vilja uppleva. Vilken linje jag skulle vilja gå, har jag tänkt ganska mycket på, men inte kommit fram till något.. Estetiskt? -Naaah.. Sam/Språk kanske? -Kanske.. Natur då? -Tveksamt.. Sam/Beteende? - Mjoo.. funderar fortfarande.

Dagens citat: Vår skola är såå bra!
jaaa, hej du.
Fast så kanske det är, eller kanske inte alls.
Så om man ska dit igen med fadern i helgen kanske.. 

Ja, känner inte för att skriva mer idag eller lägga upp några bilder så.. tack å hej.
//Mook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0