ALL I WANNA DO IS...

Wihoowihoowihoo, fröken Siri har fixat ett MVG på spanskan idag, mihuhmihuhuhu! And so did Andréa, congratz! ♥

Jag såg ut genom fönstret idag och upptäckte världens mest vansinniga kön.. Man kunde nästan tro att MJ uppträdde där inne i våran matsal..(RIP Michael) men självklart inte, det var ju vaccineringen!
Som de andra dagarna gick jag in på Aftonbladet för att hålla mig lite uppdaterad.. så hoppade jag till när jag såg följande...

"Sjunde dödsfall i svininfluensa"


Egentligen så var det inte rubriken som skrämde mig utan.. efter jag hade läst några meningar så stod det "Samtidigt har Läkemedelsverket fått in ytterligare tre rapporter om människor som dött inom fem dagar efter att de tagit vaccinet."
Och jag tog ju vaccinet i tisdags.. så, ja.. Nu kanske jag är helt urlöjlig men jag vill ju inte dö! än! Men jag hade inte läst klart riktigt, men så hade jag ju redan hunnit hetsa upp mig. Det visade sig att de samtliga rapporterade fall gäller de människorna som tillhörde en riskgrupp. De flesta sjukdomarna patienterna hade var kroniska, så där blev jag lättad, mycket...

För att läsa mer om artikeln, klicka här.

//Mook




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0