091127

Hejhej!
Äntligen fredag! Just nu sitter jag och pluggar kemi och äter grapefrukt. Vi har massa läxor så jag tänkte passa på att plugga nu eftersom alla andra ändå är i skolan (jag slutade 12).

Förresten jag och Mook skulle se New Moon, men hon kunde inte men jag såg den ändå. Den är SKITBRA! Har ni inte sett den måste ni se den! Jag vill se den igen, kanske gör det någon dag. Asså Jacob är otrooooligt snygg. Jag har börjat gilla han nästan lika mycket som Edward. Men iallafall ni MÅSTE se den!



Som vanligt måste jag be om ursäkt för att jag aldrig uppdaterar. Vi borde byta namn på bloggen till mooksbloggmednånjobbigmänniskasomaldriguppdaterar.blogg.se. Men ni får helt enkelt överleva utan mina inlägg. Jag skriver när jag orkar, vilket inte är särskilt ofta tyvärr.

Gratis på namnsdagen farmor. Såg precis på bloggen att hon har namnsdag idag. :)

//W ♥

Kommentarer
Postat av: mook

HAHAHHAHA fint namn på bloggen!<3

2009-11-27 @ 17:51:45
URL: http://mookochwilma.blogg.se/
Postat av: Wilma

Haha, visst är det? ;)

2009-11-28 @ 14:13:58
URL: http://mookochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0