You know what I want

TJENA MITTBENA JAG HADE MITTBENA!
Dagen har ju varit helt ok-chill liksom, hade inga hela lektioner idag, fick sluta tidigare och allt. Så blev det solarium på alléplan med Lovisa, Julia och Elina efteråt - Jag vet, helt onödigt men jag kände för det.. Blev jag något brunare? Eh.. jaa.. det vet jag inte!
Elinas pappa kom och hämtade mig och Elina, så åkte vi till Ica Maxi för Elina skulle kolla lucialinne där. Aaaaww, mina små tärnor♥


This is me today. (Denna skjorta köpte jag när jag var i Sundvall. Jag blir lite generad men samtidigt väldigt stolt över mig själv eftersom denne köpte jag för tio HELA kronor(a) Men hade faktiskt aldrig använt den)


Igår var vi i simhallen, eftersom vi inte simmade fick vi istället ragga upp honom här. One night stand.


Jag sa ju det, helt ok-chill dag i skolan liksom. Jag har märkt att Matte har väldigt smala ben.


..han kan göra väldigt märkliga saker.


Om jag har tur så kanske jag lyckas fixa bättre kamera..

//M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0