Vi som inte bloggar på julafton!

Lyckades somna flera gånger förut i syrrans säng. Den rackarn har fått en ny mobil!

Måste påpeka att jag är vääldigt glad för hennes skull för hennes gamla mobil SÖG ganska mycket.

Anyways! Min jul har varit väldigt gullig. Måste faktiskt använda det ordet, inser jag. Och nu kom jag på att jag redan hade skrivit om min jul..

Fre-lör spenderades hemma hos pojkvännen, där det bl.a. sågs på Baksmällan(äntligen), Forgetting Sarah Marshall, Någon konstig 90-talets komedi, Hot shots, Shrek 3.. lite av den iaf, Ha en shrektig jul och Mr. Bean! Sen promenad hem! Träffade ju den fina Lovisa på vägen också. Höll nästan på att dissa henne när hon öppnade sin ytterdörr och ropade på mig men jag lyssnade på musik så jag hörde bara att det pep.

Nu kollas det på RESIDENT EEEVIIUUUULLLL på 3an:D Hur många gånger har jag sett den egentligen, har till och med tappat räkningen. Nu lägger jag upp lite bilder sen ska jag paya more attention till the movie. 


Försök vara ful, du.. det lyckas du aldrig med.


Var hemma hos kusinerna i torsdags, besökte hennes nya rum som var fullt med smycken och sängar..



Blir man lite avis på hur många klappar de hade eller?:(



Min nya bästis, Molly.


FINARE KAN MAN JU INTE BLIIIIIII, VAAA??

ÅÅH, VAD GOTT MED PAASTA! 
okej.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0