TJENISPENIS

Jag borde egentligen ta och sätta igång med min teknikuppgift GENAST! FY PÅ MIG! Uppdaterar lite innan jag gör den för jag kommer antagligen ha väldigt bråttom sen!

Ikväll 18.00 ska jag åka till skolan igen för att guida våra blivande sex:or! (OCH för att lämna min teknikuppgift...) Fick veta av Ulla att jag och Heresh skulle guida ihop, min uppgift bli då att guida PLUS att hålla koll på apan (typ ta med kopplet?) Så jag hoppas att det går bra.. ELLER.. klart att det kommer gå bra.. biobiljett som belöning ju?!
Ska strax värma något att äta också så jag orkar för det kommer hålla på tills.. typ.. sent på kvällen. PÅ TAL OM INGENTING så hade jag simning imorse, blä. Men ja, iaf.. nu har jag.. typ två timmar på mig att plugga.. eller, ah, det räcker väl annars är jag dålig. ENOUGHBABBLAT.



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0