LOCO!

Tog bussen som gick 10 över 9 med Lovisa från trollbäcken imorse. Hon skulle till Elin och hjälpa henne flytta. Nu är hon förmodligen kvar där.. Hur orkar hon egentligen?

Jag ligger i min säng och ser på film, tar det lite lugnt för det är ganska behövande. Ikväll skulle Andrea ha filmkväll, och det är i trollbäcken igen. Alla ska dit förutom jag, tror jag, för jag måste kolla med min pojkvän om han har tid för mig idag. Annars så tar jag och åker till Andrea och kolla film med tjejerna. 

Nu ringde min kusin som jag försökte få tag på igår, hå hå hå...

Här har ni lite bilder från Lovisas mobil OCH min som sög ganska mycket.





hi hi hi hi

Vart är alla bilder på Eliina? :S
Ska be Lovisa skicka lite fler. Rolig kväll var det iaf:)
Men nu ska jag testa mina nya hörlurar som min gulliga mamma har köpt åt mig! 
Ja, jag ska ta det lite lugnt med dem.

Nu ska mamma åka och handla.. ska jag följa med och tigga kläder?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0