JAG ÄR SÅ KÄÄR

Det är fredag imorgon, tack och lov för det! Jag har suttit och gjort fransk manikyr på mig själv, det blev ju finfint men efter en kvart så.. ja, jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva med ord hur fult det är nu. Tog mig en heltimme att göra.. Märker att jag inte riktigt insåg hur äckligt gammalt nagellacket är, det klibbar ju rejält. bra jobbat.

Men som sagt, imorgon är det fredag, och bara för att det är fredag så har säkert ni koll på att det är fredag imorgon.. visst? Själv ska jag och mina fem kompisar vara hemma hos den sjätte kompisen, because tomorrow är det fest! Så var det tänkt att jag skulle sova över där men vi får se hur det blir med den delen. :) 

Vi springer väl på varandra någon gång, du och jag. Jag ska inte fråga vad ni ska göra imorgon men jag ska önska er en väääldigt treevlig fredag!♥
Vad rubriken har med detta att göra? Ingenting:D

For now, good night, era snuttipluttisar.
//M

DAGENS HIPPIE = HIPPIESKOLA



Min slööjdlärareee:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0