ÄNTLIGEN JULLOV!

Ca en och en halvtimme spenderades i skolan! Så fick vi lite pepparkakor, lite mandariner, lite skumtomtar och lite julmust! Betygen fick vi också! Inkl. avslutningshowen var det väldigt trevligt!

Om två dagar är det julaftoon! Jag har ingen anledning att vara glad eftersom jag redan har fått mina klappar.. men jag kan vara glad för er skull!


Ingen bildtext.. men nu kommer min syster heeem.

klapPar




Sjalen jag fick av brorsan då! Handmålat! Erkänn att färgen passar mig. ♥

Kryyyckooor och baandaage, julklappstips.

Julgranen som varit klädd och klar i kanske.. 2 veckor? :S


Hahah vippaaaanN. :D

Sen så.. är det "middag" i Haninge idag.. sa åt Lovisa å dem att höra av sig så får jag se om jag hänger med! Har ju kryckor å sånt däärnt men HÅLL I MIG IAF! Och blir det någon bio ikväll? Jag.. tror det? :D Jag har ju fått min biobiljett nu! Och så fick jag Tostes för han inte ville ha! Fett med nice!
Men anyways.. smellyalata. OCH GOD JUL BTW!
//M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0